Nog 2 dagen.. - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Suzan Leusink - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen.. - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Suzan Leusink - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Suzan

24 Februari 2014 | Nederland, Ommen

Heb ik alles wel bij me? Moet ik niet nog iets meer meenemen? Neem ik niet teveel mee.. Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken terwijl ik mijn zomerkleren in mijn koffer leg.

Nog 2 dagen en dan begint eindelijk de reis waar ik al anderhalf jaar naar uit kijk: stage lopen op Aruba! Woensdag 26 februari stap ik samen met Lotte en Iris Ann in het vliegtuig. Als het goed is staan de vier andere meiden (Rosa, Elvera, Carlijn en Jocintha) waarmee we samen in het een huis zitten ons dan op te wachten om ons naar het huis te brengen waar we de komende 3 maanden gaan leven.

De week daarna begint als het goed is mijn stage op het St. Dominicuscollege in Oranjestad. Ik heb al even contact gehad met de stageschool en ik krijg groep 5 (daar klas 3) en het zijn 25 leerlingen. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat zijn.

Nu weten jullie een beetje wat ik daar ga doen! Ik zal jullie op de hoogte houden van wat ik meemaak tijdens mijn verblijf op het zonovergoten Aruba!

Ayo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 4098

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 04 Juni 2014

One Happy Island

Landen bezocht: